Att vara en hockey mamma fru???

Det är ju iallfall en bra rubrik och jag kan nästan själv tycka att  det blir en himmla massa hoceky och jag för söker att inte skriva det i varje inlägg. Men det är det som är 5 till 6 dagar i veckan i denna fam.
Sonen har ju det som hobby och mannen med .
Jag har inte mycket tid för hobby eller nåt annnat som inte rör Fam . Men jag vet åxå att det kommer en tiddå jag förmodlingen har alldelse för mycket tid till mig själv .
Så när det är som jobigast så får jag väl ta fram dessa tankar och se livet från den ljusa sidan .
Baka är det som står på agendan idag hade jag tänkt mig . Nåt med saffran och då inte lussebullar.
Snarare nån saffrans muffins eller om det är så att ni har någe förslag???


Kommentarer
Amanda

Saffransmuffins låter spännande. Jag har hört många som bakat saffransbiscotti. det ska tydligen vara gott. :)

Lycka till med baket, vad det nu blir!

2010-12-09 @ 11:35:12
URL: http://creyla.blogg.se/
isa

Man kan aldrig skriva för mycket ;)

Om din vecka ser ut så är det ju oundvikligt att inte nämna det ofta :)

(jag tycker inte att det är så ofta.)



Ja det är svårt att få tiden att räcka till sin egna intressen också. Men nåt måste du vell ha??

Bloggen tillexsempel ;)

Duktig du är som ska baka och fixa. Jag är inga bra i köket så har tyvärr inga tips men det låter gott med muffins :)

mvh isa

2010-12-09 @ 12:58:38
URL: http://rustaupp.blogg.se/
MammaMorran

Visst är det jobbigt ibland när man känner att de andra har massa egentid medan man själv enbart åker runt och försöker få saker och ting att passa efter andras tider...men som sagt, vår tider kommer väl också :)

Tack för kommentaren idag ang FK så gick det bra...tror jag, nu är det till att vänta i 2-4veckor innan man får svar ang vårdbidraget...undra om det är svårt att få det?

Kram

MammaMorran- funderar på livet & Barn med ADHD/Autism

2010-12-09 @ 20:23:36
URL: http://mammamorran.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0