Hur var det nu igen ...

Det kommer en liten fortsättning på förra inlägget.
Det lustiga i kråksången var att vi båda kände oss förföljda och hundarna markerade starkt genom att vända sig om och morra...
Eller så var det nån som fick där bakom oss i mörkret . Nu har jag lovat min vän att inte prata om detta så ingående och det är inte bra säger hon att va så det kan komma sånt man inte vill ska komma .
Jag är inte så inne på detta ämmne på det sättet men jag kan ju inte blunda för det som hände i går .
Kanske får jag dit henne nån mer kväll eller min man kanske hihihih Skulle verkligen va kul och se om det verkligen spökar eller om man inbillar sig bara .
Vad tror ni?? 


Kommentarer
Inger Maryissa

Ja, tror att det kan vara åtminstone energier eller energi-minnen som finns kvar på platser av saker som hänt, människor osv.

Och sedan som man kan se på t.ex. på TV programmet: det okända,

så kan andar av människor som dött finnas kvar av olika orsaker.

Jag tror att dessa båda saker är möjliga

och djur är dessutom tror jag extra känsliga för dessa saker.

kram



2010-12-08 @ 22:18:14
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0