ojoj så tiden rinner i väg .

Här har datan strulat i flera dagar men nu så hoppas vi på det bästa .
Det är fortfarande svin kallt på golvet men u står dte en större fläkt i köket och blser varmt men kallt undderfrån...
Vi får det åtgärdat efter nyår....
Lilleman har haft ett par tuffa nätter med näsblod och elände. Jag måste nog erkänna att det är inte så som jag trodde det skulle bli med att lära sig att ha ett blödarsjukt barn ... Men jag kommer nog in i det sakta men säkert.
Har shoppat en helt under bar cover 3mix på make up store så bra . Bilder kommer senar när jag har fått in alla i datan .
Nu ska jag läsa mina nya böcker jag har köpt och njuta av att få vila .


Kommentarer
Ingmarie

Klart att det är kämpigt,här kommer en styrkekram till er båda från mig med en förhoppning om en riktigt god o fridefull jul!

2010-12-15 @ 11:21:15
URL: http://frujacobsen.blogg.se/
Bibbi

Men stackare! Har inte du det tufft nog? Skickar massa styrkekramar. Nog är det väl typioskt att du inte ska få det åtgärdat fören efter jul, önskar jag kunde hjälpa dig trolla;-P Grejjen med astt det inte känns lättare med lillebror sjukdom är väl också det att du lär dig mer ....Det är ju väldigt tufft när det handlar om det käraste vi har.

Underbart se du, trots allt runt om dig tar dig tid att njuta.

Stora kramen!

2010-12-15 @ 12:09:57
URL: http://vildrosenbibbi.blogg.se/
Nanna

Hoppas du fått tillfälle att vila lite emellan varven ! Ha en skön helg ! :)

2010-12-17 @ 17:34:07
URL: http://honkytonkangel.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0