Måndag och toppen svar .

Det vart en tur till sjukhuset idag och besök på barn och nya prover som visade att blodvärdet ligger bra till iallfall just i dag och det är så skönt .
Sedan var det en tur till tandläkaren och det va sisodär men det funkade .
Så just nu i skrivande stund så har det mesta av oron lagt sig och det är så skönt . Jag verkligen njuter av att få ha det stabilt.
Helgen som va så had vi en middagsbjudning och det kunde ha vart roligare sällskap men nu har vi bestämt oss att just  energi tjuvar tar vi och bojkottar.
Nu ska jag inte göra nåt utan njuta ..


Kommentarer
Amanda

Vad härligt vännen! Man måste verkligen få lov att njuta ordentligt av dom där bra perioderna som man faktiskt har då och då mellan dipparna. Hoppas det håller sig på topp ett tag för er nu! ^^

Kram

2010-11-22 @ 18:47:54
URL: http://creyla.blogg.se/
Lillan

Vill du ha fler läsare? Klicka på min länk!

Bibbi

Ha ha, ja energitjuvar vill man inte ha i närheten. Fy också. Tacka vet jag Delad glädje= dubbel glädje:-)

Hoppas du har det gott i dag!

Kramar

2010-11-23 @ 12:21:34
URL: http://vildrosenbibbi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0