För första gången =premiär.

Det är första gån gen idag som jag kommer att visa vad jag har shoppat till lillman. Brukar berätta men har aldrig visat.
Vi va ju på polarn och pyret härom dagen och hitade en mysderess och lite annat .
Kul med nå nytt.
En ny sjal fick föja med hem så jag kan hålla min hals varm.  Kvällen i går tillbringade jag och min man med att kolla på nya beck levande begravd. Lite självskriven men den va bra ändå.
Jag skrev ju i början av veckan att vi skulle verkligen skulle ta och ta vara på det där lilla xtra....
Och hitils har vi lyckats med detta .
1. Ätit god mat.
2 . Vart ute och ätit lunch och tagit en mysig fika.
3.  Kollat på sonens träning tillsammans .
4 . Tittat på film .
5.  Shoppat .
Och det är bara torsdag idag och hunnit med allt detta och allt det andra som vi alltid gör så klart.
Tisdags fick lilleman sin årliga influensa spruta. och kvartsamtal och sedan va dagen bara min och min mans och vi tog verkligen reda på den .
Nu ska jag ta min sjuka hals och kolla bloggar .
Mera tips på sånt som för gyller vill jag ha .
Kram . 


Kommentarer
Bibbi

Bra jobbat tjejen!! Det gäller bara att bestämma sig för att se möjligheterna och inte hindren. Kul! Hoppas gubben uppskattar det lika mycket.

Roligt du tyckte om fröerna. Jag har haft lite dataproblem hemma så jag har inte skickat bilderna än... Men de ska ju inte sås fören till våren;-P

Ha en toppen dag!

Kramar

2010-10-28 @ 11:22:16
URL: http://vildrosenbibbi.blogg.se/
Therese - Sockenvägens Söta

Vilken myyyys vecka <3 Å sjalen gillar jag i massor!

2010-10-28 @ 11:40:48
URL: http://lurans.blogg.se/
ansepanse

du har stått i och hunnit med mycket, ta nu och krya på dig med din onda hals

kramar

2010-10-28 @ 11:41:07
URL: http://kinaguld.blogg.se/
Malin

Vad bra att du tar dig tid o kryddar vardagshjulet med det lilla extra.



Snygg sjal, jag gillar sjalar det piffar upp en vanlig baströja på ett roligt sätt.

2010-10-30 @ 10:27:21
URL: http://malkins.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0