Lördag och koll på läget.

I går kväll var dte så segt och jag va så trött när jag väl kom hem ... Satt i en kall ishall till kl 22.30 på kvällen och det va i nte kul.
Men innan dess så fick jag ju gå ut och äta och dte va hur bra som helst . Idag ska vi rensa den biten av en lott som vi har lånat och hoppas på att hinna mer nå mera idag .
Och i morgon ska vi ta och storhandla och det ser jag fram i mot att få alla skåp fyllda.
Måste jaga på gubben min angående lampan med så det händer nåt... Jag har för sökt få upp den själv men det gick inge vidare .
Vad ska ni hitta på idag ???


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0