Frånvaro pga sjukdom.

Ja så har det för mig förra veckan . Jag fick tillbaka min halsfluss och däckade totalt men nu är jag lite bättre med pencelinen och det går åt rätt håll.
Lilleman hoppas jag att han ska klara sig och resten av fam med .
Helgen har annars bestått av att kolla på 2 hockey matcher och inget firande av storebror för jag va inte så pigg helt enkelt att jag orkade ha gäster.
Men det är sådant som går att ta igen .
Det känns som om det vart lite mycket förra veckan så jag håller tummarna att denna vecka får bjuda på ett tillfrisknande och att livet ler lite mot en iallfall.
Nu ska jag ta min snoriga näsa och mina onda hals och kolla bloggar och bara va . Dricka te och kolla på tv....
För hur det än är så orkar jag inget mera just nu. 
Foto Fia.


Kommentarer
Inger Maryissa

Men vad trist att du fått tillbaka din halsfluss men skönt att det nu går åt rätt håll.

Ja, hoppas att lilleman och övriga familjen slipper det.

Kram

2010-09-13 @ 21:40:15
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0