Fredag och vart tog våren vägen???

Då var dte fredag idag och hockey som gäller . Men vart tog våren vägen??? När jag vaknade upp så öser snön ner ....inte nå vår kännsla alls .
Nästa vecka kan jag tänka mig att dom kommer och slänger ut gammla gplvet och in med det nya och golvvärme .
Det känns nästan för bra för att va sant . Men jag har ett stort problem .. jag vet inte vilken tapet jag vill ha i köket .
Det är en väldigt smal randig och vit men den finns med lite glans och den finns med matt finish.
ja hur som helst så blir det ju bra .
Sedan ska jag inreda köket med rosa och vitt och lite turkost . Hallen vill jag ha lyx på ett eller annat sätt Där vill jag våga lite mera .
Nu är det dax för lilleman att få sina mediciner och resten av fam att äta frukosst. 


Kommentarer
Nina Liljedahl

Ja du, vad ska man välja? Kanske den blanka är lättare att torka av? Kan ju vara bra när det är i ettt kök.

Hoppas det går fort sedan när de väl börjar, det är ju svårt att inte kunna vara i varken köket eller hallen.

Jag hoppas också att Lilleman är på bättringsvägen, fy vad jobbigt med alla sjukdomar som drabbar honom!

Hoppas ni får en bra helg, hela familjen!

2011-02-04 @ 10:26:22
URL: http://stallskogalund.blogg.se/
Carina

Ja men var tog våren vägen, snöade här i Gävle på fm idag också, mycket dessutom!

Skoj med nyheter i hemmet, ombyte förnöjer :)

2011-02-04 @ 20:30:03
URL: http://skalet2001.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0