en tränande och bakande helg.

Helgerna går ju så snabt men man hinner med en hel del ändå . I går giorde jag en super rolig dans träning och det va lite knepigt men efter ett tag så att dom.  Fredags så körde jag ett dunder pass med ordentlig fart och kalori bännnde aerobics och är så nöjd . Så idag blir det mage armar och rygg. Stryrketräning.
Hhihih.. Jag bakade när det vart lite så lång tråkigt så giorde jag brownies men jag hann aldrig sköra till dom innan det började ta slut .
Trodde inte att dte skulle kännas så här skönt efter 1 månads , Måste nog erkänna jag är fast ordentigt .
Jag är beroende att få träna . Går det mer än 3 dagar och jag inte har tränat så blir jag på ett ur uselt humör .
Lilleman tycker dte är så kul att få vara med att göra lite sit ups och armhävningar ... hihihi han är så nyfiken så.
Nu ska jag ta och
bara njuta av att det är söndag. 


Kommentarer
Ragnvi

Hej på dig! Vad duktig du är som både orkar träna o baka! Jag skulle behöva göra båda delarna men...

Hoppas din dag blir bra!

Kramen!

Ragnvi

2011-01-23 @ 14:12:59
URL: http://rankans.blogg.se/
Joanna-Ett aspergerliv

Just nu pågår tävlingar på min blogg så gå in och anmäl dig och ha chansen att vinna jätte fina priser:

2011-01-23 @ 20:17:25
URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com/
Britten

Jaa du är jätteduktig... Nu ska jag tillbaka till mitt jobb med funktionsskadade barn och det ska bli så så roligt ..längtar...kramiz

2011-01-24 @ 09:46:29
URL: http://glitteroga.blogg.se/
MammaMorran

Vad duktig du är som tränar- jag längtar tills jag kan börja igen, underbart med lite egentid samt bränna ur lite energi!

Trevlig Måndag & VÄLKOMMEN in i min nya blogg!

Kram

MammaMorran- funderar på livet & ADHD/Autism

ansepanse

låter jättebra ju :)

kramar

2011-01-24 @ 17:03:42
URL: http://kinaguld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0