Fredag och det är så skönt !!!

Ja denna fredag är verkligen efterlängtad. Så trött som jag har vart denna vecka och resten av familjen med ...
Kan ju bero på att huset har vart fullt av snickare och annat .
Men det är ju värt det och det går förvånasvärt bra att ha ett badrum borta . Tvätten blir ju lidande för det blir ju plats brist och lilleman är inte alls förtjust i att sitta på golvet och duscha.
Kännslan av advent som närmar sig gör mig varm... Men jag vill ju så gärna att mitt hem ska va i ordning tills dess.
I mitt hem ska man känna sig avslappnad och känna harmoni. Vill man sätta sig i soffan och luta sig till baka och dra en filt över benen så går det bra .
Vill man ha en kopp te eller kaffe eller annat så säger man till så fixar jag det .
Nu går det lite trögt på den fronten för att det är som det är men... Jag smider mina inrednings planer på hög nivå.
Önskar alla en jätte mysig helg.


Kommentarer
Bibbi

Tur du är positiv;-)

Hoppas ni får en riktigt härlig, mysig och avslappnande helg men mycket harmoni:-)

Kramar

2011-11-18 @ 12:23:30
URL: http://vildrosenbibbi.blogg.se/
Nina Liljedahl

Javisst är det skönt med fredag :)



Hoppas ni får en skön helg, trots badrumsrenoveringen.

2011-11-18 @ 14:00:37
URL: http://stallskogalund.blogg.se/
Therese - Sockenvägens Söta

Hoppas du haft en mysig helg <3 Här får jag nu piffa och hänga tavlor hyllor mm i vardagsrumemt som ör nyrenoverat, härligt! KRAM

2011-11-21 @ 10:44:21
URL: http://lurans.blogg.ses


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0