Tisdag.

Dagen till ära så skiner solen och det är en ljuvlig höstdag . Jag såg att dte kanske inte syntes vad det var för film jag tipsade om ska försöka få till det bättre.
Den är iallfall helt klart se värd .  WATER FOR ELEPHANTS .
Från det ena till det andra så är jag så sugen på att sätta i gång och fixa men det är bra just nu att jag inte har så mycket paengar att  röra mig med för jag sammlar på min inspration så det heter duga .
Jag är lasr verkigen att sitta  och få tips och se hur fint man kan göra.
Problemet är att jag måste nog angränsa mig till ett rum i taget. Som det känns nu så vill jag nog göra klart sovrummen först.


Kommentarer
Bibbi

Hello!

Har inte ens hört talas om filmen...Men jag ska notera för framtida bruk:-)

Kramen

2011-11-08 @ 22:26:36
URL: http://vildrosenbibbi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0