Solen skiner iallfall.

Ja det är så det känns just nu . Stora sonen kom hem i går efter hockeyn och hade talat med tränaren och han när inte upp till den hårda kampen som gäller i div 1. Tränaren sa det på ett bra sätt men han känner sig ju nere ändå att han inte nådde målet i tid .
Han ska in i ett annat lag Så jag tror ju att dte löser sig ...Men få han att förstå det nu är inte så lätt.
Och han måste ju få känna att det är jävligt innan det kan bli bättre .
Mannen min kommer hem tidigare idag och meningen va ju att jag skulle klippa mig men jag hoppar det ett tag till.
Jag tog tvättsugan i stället...
Får se om jag hinner fota på eftermidagen någe ...
om inte annat så får dte bli en annan dag.
Ett stort tack till alla som stöttar när det känns lite tungt.


Kommentarer
Therese - Sockenvägens Söta

styrkekramar Både til ldig å stora sonen, men hans tid kommer, vill han så och fortsätter att kämpa... Lämnar kramar från ett soligt sockenvägen!

2011-10-04 @ 13:52:22
URL: http://lurans.blogg.se/
Bibbi

Hej söta! Vet ju hur tufft det är för ungdomarna i dagens elitsatsningar...Men han verkar ju till motsats till många andra ha förståndiga och kloka föräldrar:-) Allt har ju sin tid, och vad vet man om ett år? Killar i den åldern utvecklas så otroligt olika. Huvudsaken har tycker det är roligt med idrotten så spelar resten inte alls nån roll i långa loppet.

Massor av lördagskramar från hon som ska se äldste sonen kvala om fotbollsspel uppe i div 4;-p

2011-10-08 @ 11:42:20
URL: http://vildrosenbibbi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0