Nu fylls sidorna sakta men säkert.

Torsdag dagen till ära och idag fyller jag i lite vad som har hänt... under den långa pausen .
Storebror har fyllt 18 och går sista året på gymnasiet. Han stor trivs och hade ett down år  förra året med hockeyn .
Men i år så har det vänt och han har tagit nya tag .
Lilleman går på sina koller och är på skolan stort sett varje dag . Vi åker in lite nu och då för att kolla hans blod och allt annat . Precis som vanligt .
Det som kanske kommer att skilja sig mot förra vändan är att jag Hoppas på att hinna visa lite mera bilder .
Inredningmässigt är det ju vitt och lantligt med lite stil som jag har blivit besatt av .... hihihi. Förslag på bra webshoppar med inredning motages tacksamt. 
Bilden tagen av mig i juli iår .©


Kommentarer
soffie

vad vacker bild!åå sommar jag längtar redan till våren ;)även att knappt hösten börjat men det känns som sommaren var extra kort iår för hos mej hade vi inget bra väder speciellt många dagar!

skönt att lilleman blir kollad så han mår bra och grattis till din 18åring ,här har vår stortjej blivit myndig :) kramen

2011-09-22 @ 19:53:56
URL: http://soffie69.blogg.se/
Anonym

Hej!



Vad skönt att höra att Lilleman mår bra och grattis till din 18-åring. Första gången jag kikar in till dig. Ljuvliga sommarbilder. Ska bli roligt att få se lite mer från din inredningsresa, är ju lite svag för vitt!



Ha en skön kväll!



Kram Anna-Lena

2011-09-22 @ 21:43:18
Gardenhouse

Vad kul att du är tillbaka!

Vilka vackra sommar bilder du bjuder på... Det bara strålar värme och semester ;)

Kram Sussi

2011-09-22 @ 22:53:07
URL: http://http:/www.gardenhouse.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0