påsken över...

Då var det dags att blicka frammåt och se till att det blir vår ... Om det vore så enkelt . Det går ju mot vår för varje dag .
Man väntar på det fina vädret när regen öser ner och det är gråmulet... Då passar jag på att städa inne för det vill jag inte göra när det fina vädret kommer .
Sol i sinne och fint inne .... hm .. jag önskar att det vore så enkelt men det är det inte .
Ska inte sitta här vecka efter vecka och beklaga mig hur illa det är osv.... Men livet är ju sådant .
Små myrsteg och osäker livlina har jag att gå på och hoppas att allt håller .
Det som inte dödar en härdar en.... Vd blir man då ??? Hård som flinta???
Nä det är en bra tisdag idag har jag intalat mig själv och tack att ni finns därute mina fina bloggvänner.
Så här långt har våren kommit här...
Et gammalt grattis kort förgyller min dag...
Den personen som en gång i tiden fick detta lever nog inte idag.. Men kortet levervidare...


Kommentarer
Inger Maryissa

Ja, nu är påsken över....dagarna går fort...

Tyvärr har det varit ganska växlande Aprilväder och kyligt,

men hoppas vårvärmen och fint väder kommer tillbaka snart igen

Mysiga bilder

kram och ha en fin vecka

2012-04-10 @ 14:26:45
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Anonym

påsken bara rusade förbi och nu har vi lov hos mej å vädret ska visst va skit hela veckan,suck nu ville jag ju ha sol å skönt,kramen

2012-04-10 @ 19:33:13
URL: http://soffie69.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0