jaha då har vi svaret

inaktiverat bildarkiv....
ja då är det väl bara att beskriva sina bilder i ord.
Semestern är ju slut och vi alla är nästan tillbaka ifas. Lilleman är hemma med mig denna vecka för att sedan börja på fritids igen .
Just ja innana jag glömmer bort det så giorde jag ju ett super fynd i kivik när vi va där .
Jag kom över en barnkälke i trä i gammal modell för 60 kr.
Gubben som sålde den tycket det va hur kul som helat att få sälja en kälke i sommarvärmen.
Snabb inlägg vart det men åter kommer så fort arkivet har öppnat igen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0