GOD JUL TILL ALLA

Här kommer en stor julhlsning till alla . Vi har det b ra och har njutit och njuter av lugnet mellan varven . 
Bebisen fick sin första julklapp i går och det va en speciell kännsla . 
Kännsla är någe som kan kännas när jag ser min mammas gammla tomte ljusstake som hon hade när hon va liten . 
Den har jag så klart fotat och vill dela med mig av . Jul blommorna i vitt jag ville ha vart åxå av . Julstjärnor hyaciner ,tulpaner,rosor allt i vitt..
Jag önskar er alla en toppen jul. 


Kommentarer
Susan

Vitt Är så Vackert!

God fortsättning o Kraaaaam

2012-12-26 @ 15:37:56
URL: http://blomtoken.blogg.se
Åsa

vitt är alltid vackert :-)..god fortsättning på året...kram Åsa

2012-12-27 @ 19:56:30
URL: http://livetsvackrating.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0