Karolinska

Ja då var det dax att åka till sjukan med lilleman igen på koll. Denna gång ska han kolla cina ci = cockleainplantat som han har för hörseln eller för att få in ljud då han är helt döv.
Sedan är det bara 6 st tider till i juni som vi ska på och kolla alla möjliga saker innan semestern.
Men det är sol idag och känns topen och vi gör alltid nån liten grej efter så det blir lite kul för lilleman
Idag kanske det blir att äta glass eller så.
kolla trädgårdsmöbler behöver vi åxå göra .
Vill ni ha en utlottning till så säg vad ni tycker så kör jag igång en till i veckan .
Men är det för få så känns det lite fel.
Det blir ett nytt hals band som kommer att lottas ut . 


Kommentarer
Gardenhouse

Såå super kul att jag vann!!!

Mailar dig såklart :)

Absolut vill jag att du har fler utlottningar ;) och att jag har samma tur :)

Kram Sussi

2012-06-13 @ 09:23:22
URL: http://gardenhouse.blogg.se/
Inger Maryissa

Hoppas det gick bra idag med lilleman på Karolinska och att allt är ok

Söt bild på blomman du har här

kramar

2012-06-13 @ 17:30:42
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0