Galen på tiden .

Tiden rinner ju så fort i väg och det kommer saker imellan. Lampfötterna står fortfarande kvar i butiken och jag har inte hunnit med .
Men jag får ta det senare helt enkelt när jag har tid att släppa in inrednings nerven i mig igen .
Hlegn kommer ju att gå åt att plocka ur sovrummet och att rensa.
Hur som helst så var jag på en loppis i dag och hittade 3 st jätte fina börcker som kommer att bli toppen bra att ha som ett blick fång och även att läsa så klart .
Jag gillar ju inte blommor men dessa är inbundna med blommönster alla 3.
Lilleman tar tid och då blir saker flyttade . Vi har en hel del tider på sjukhuset nu i vår så jag ska väl ta och fixa det .
Träna har jag ju börjat med åxå och i kväll blir det ett zumba pass. + styrke träning .
Nu kommer lilleman så jag måste kila .


Kommentarer
Petra

Hej Fia! Visst känns det verkligen som om tiden bara rusar iväg ibland, men nu börjar det iallafall bli lite ljusare på dagarna, då känns det nästan som om dagarna blir lite längre =) Tack så väldigt mycket för hälsningen hos mig! /Petra

2012-03-07 @ 21:37:11
URL: http://torpliv.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0