Söndag kort och gott.

Gårdagen tillbringades hemma för utom en stund på kvällen . Jag var på en relaxtimme med herbal life.
Det va inte min grej att använda dera produkter utan jag håller mig till min cliniq .
Det va inte nån som vart nöjd .. tyvärr.
Men men då har man iallfall provat.
Skulle vilja tacka för alla fina komentarer som jag har fått ang lampskärmarna . Nu är jag på jakt efter en natt lampa till lilleman och har ju då hittat en men... Den va lite dyr i min mening . Men men kanske kanske ...


Kommentarer
Therese - Sockenvägens Söta

Den där kaninlampan är grymt fin, men DYR... Jag har varit sugen på den sedan jag renoverade lurans rum, men tycker att den kostar för mycket. Men kanske den kommer på rea?! Man kan ju hoppas ;-D

2012-03-04 @ 18:23:14
URL: http://lurans.blogg.se/
sandra

så fina lampskärmar du har gjort....

ha en mysig kväll

kram

sandra

2012-03-04 @ 21:07:39
URL: http://vintage-house.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0