våren går vidare ...eller har det stannat av???

Det va ingen värme vare sig i går eller idag. Känner mig besegrad när det gäller linnen och varma soliga dagar.
MEN inte så illa det heller för det gör att jag kan va inne och städa med gott samvete.
Detssutom har jag hunnit med att planera allt till studenten .... Nu är det bara en del av själva inhandlingen kvar och den ser jag fram i mot .
När jag ser till baka på dessa år så kan jag inte tro det är sant .  Känns som o går när han gick i väg med sin nike väska till 1an.... Sedan har det bara trillat på.
KOmmer i håg när han började gymnasiet för 3 årsedan.... och nu är det åxå klart.
När nu får jag nog sluta sitta är i memorylane... Tårar kommer man inte långt med .. hihihih.
Men det är klart mina barn kommer ju alltid att vara mina barn . oavsett ålder.
Lilleman hade vi utvecklingsamtal med och vi är så nöjda med hans framsteg . Det är jag så tacksam och glad för att vi har en sådan bra assistent.
Nu måste jag rusa vidare i tillvaron.


Kommentarer
Jenny - Hemmavid

Hej!



Tänk att barnen växer och blir så stora... Nu är det långt kvar innan mina tar studenten - men man tycker ändå, precis som du skriver, att de "nyss" var små...



Hoppas du får en fin kväll!"

Kramen Jenny

2012-05-31 @ 15:35:10
URL: http://hemmavidjenny.blogspot.com
Ing-Britt

Min stora tjej går ut nian nu och jag tycker det känns stort, inte länge sen hon var min lilla plutta ;).

Hoppas så att värmen kommer tillbaka innan det är dags för dem att strutta runt i sina små vita klänningar. Men det ser lite mörkt ut.

Ha de gott, kram Ing-Britt

2012-05-31 @ 15:58:16
URL: http://hemodrommar.blogspot.com
Nette

Hejsan!

Visst är det kul att barnen växer upp, men nu i tonåren går det lite väl fort, eller hur?

Har precis haft konfirmation för dottern och nästa år är det dags för sonens student.

Sedan blir man en fattig mammma, haha



Trevlig fredag önskar Nette

2012-06-01 @ 08:58:52
URL: http://www.spetssilver.blogspot.com
Sus

Det känns som att våren tog en tvärnit! Nej! Nu får ni inte se mer av mej på ett tag!

Visst är det magiskt detta med hur fort åren går - när man tittar bakåt.

Min äldsta dotter fyller snart 30. Hujedamej!



Lycka till med resten av studentförberedelserna!



Kraaaaam

2012-06-01 @ 17:07:27
URL: http://blomtoken.blogg.se/
Nina

Ja tiden går så himla fort! Mest har jag känt av det nu sedan jag fått barnbarn. Det känns ju som om det var i förra veckan jag själv hade småbarn.

Jag både längtar tillbaka till den tiden och känner mig tacksam över att den är över. Konstig känsla...



Sv: Cookie är New Forest, precis som alla de andra pållarna ;-) Förutom de nya isisarna förstås.



Hoppas ni får en trevlig helg! Själv är jag ledig och ska förhoppningsvis få lite gjort här hemma.

2012-06-01 @ 21:47:52
URL: http://stallskogalund.blogg.se/
Vita drömmar och choklad

Ja, jag försöker verkligen ta vara på dagarna tillsammans med pojkarna för vips så har väl även de gått ur skolan och flyttat hemifrån.



Trevlig helg!

Kram Milla :O)

2012-06-01 @ 22:53:50
URL: http://vitadrommarochoklad.blogspot.com
Therese - Sockenvägens Söta

Ja vart tog våren vägen?! Hoppas innerligt den hittar tillbaka till alla skolavslutningar och studentfestligheter framöver. Önskar dig en fin helg <3 KRAM!

2012-06-01 @ 22:58:25
URL: http://lurans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0