Underbara nya vecka

Då var det dax att rullla upp armarna inför en ny härlig höst vecka. Hoppas verklöigten att veckan förblir härlig.
Dagen till ära har jag upptäckt att jag har betalt habmöten som blivit instälda på deras begäran och sedan skickat ut en räkning om uteblivetbesök.... 
Kollade givetvis upp det och jag ska inte betala för möten som dom ställer in. När jag sedan ska rätta till det så är det ingen på hela hab som svarar.
Mycket underligt.
Men dom är säkert där i morgon igen och då ringer jag igen !!!!
Har ni nån gång blivit utsatt för någe likn inom sjukvården eller så att ni har fått betala fast det är dom som har bokat av???
 
Ja hur som så har helgen vart så toppen bra och jag fick hem min fina lykta och min fina kudde.
nu är det bara dom sista latte muggarna kvar som kommer idag. 
 
Lilleman har vart på korttis i helgen och det ska bli så mysigt att få hem han idag.
Han stormtrivs ju på korttis och det är tur det men jag längtar som bara den efter han när han är där. 
Han är ju våran guldklimp.
 
Nu kommer lite bilder på det nya piffet...


Kommentarer
Rosa

Hej tack för titten hos mig
Fin kudde du har där
ha en bra vecka
kram Rosa

2012-10-08 @ 15:22:55
URL: http://rosahusetivitt.blogspot.se
soffie

hoppas det ordnar sig med den räkningen,knäppt att betala för nåt ni ej varit på.va fint du har gjort.å den där skylten gilla jag. kramen

2012-10-08 @ 18:52:49
URL: http://soffie69.blogg.se
Therese - Sockenvägens Söta

Vilken underbar kudde!!!! Å ja, ajg förstår att du saknar honom då han är på kortis, antar du överöst honom med kramar nu ;-D Ha en mysig kväll!

2012-10-08 @ 20:14:14
URL: http://lurans.blogg.se
Åsa

vilken härlig kudde, var har du hittat den?
kram Åsa

2012-10-09 @ 19:29:56
URL: http://livetsvackrating.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0