Vart ska jag börja????

Det händer så mycket nu att jag har svårt att få tiden att räcka till. Imin lilla värd är det bland värsta saker jag vet. 
Lillemans tider hopar sig fullständigt.  Sjukgymnaster och habpersonal och möte på korttis och inte nämna alla sjukhusbesök.
Jag vet ju att Alla är lika viktiga. 
Den som lider mest av allt detta är ju ändå lilleman. Så idag blir det att ringa runt och försöka sålla bland alla tider. 
Men det som är så kul mitt iallt är att mina fina latte muggar har kommit..... Så jag kan ju njuta av att ta en latte eller 2 .... 
Så på det hela taget är det ju inte så knepigt ändå. 
Jag gillar att det är olika färger i muggarna . 


Kommentarer
Amanda

Jättesöta muggar! Jag gillar också att det är olika färger inuti.
Hoppas ni har en härlig helg. Här packar vi för fullt. Imorgon hämtar vi nycklarna till huset och sen är det bära och flytta som gäller. Hoppas att allt sådant stök går smidigt och att vi kommer snabbt på plats i vårat nya hem. :)
Kram på er

2012-10-14 @ 07:40:22
URL: http://creyla.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0