Från att fixa med bilar till promenader...Till dunderförkylning.

Det har sina för delar med att köra järnet på helgen med allt det där som ska hinnas med .
Storebrorsbil ska på verkstad nu... ingen ide att fortsätta själva. Men då vet man iallfall att man har försökt.
Lilleman har inte velat göra nåt annat än att sitta i sin rulle och va ute och gå.... 
Jag och lillemman har gått gata upp och gata ner.... När vi väl va hemma sedan drog jag i gång med att plocka i ordning altanen... Phu vad spindlar det bor där ..Men jag va ju barfota (jag vet mycket dumt)
Så det kom en lite dunderförkylning och hälsade på nu i morse. Det är ju inte klokt så gästvänliga förkylningarna är nu på höst kanten.
Nä nu får det räcka med bilmeckande och fixande ... inte en helg till. 
Får va glad att det bara är en förkyllning. 
 
Längtar till baka till alla fina gränder vi va och tittade på i sommras....


Kommentarer
Sara - Blivande tvåbarnsmamma

Vad ha du för dig idag? :D

2012-09-17 @ 10:56:08
URL: http://frokenkalmar.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0