Härlig höst dag och en massa att göra.

Låter kanske mindre roligt men jag har tagit städningen till en annan nivå och jag älskar att städa just idag. 
Fråga mig en annan dag och jag avskyr det.
Imorgon fyller storebror år och jag ska baka och dona idag eller i kväll...
Födelsedags presenten en del av den blir att pappa i familjen hjälper till att fixa han lilla svarta audi så den blir strålande fin.
Grabbarna kommke att till bringa helgen i ett garage medans jag fixar här hemma . 
Gillar årstiden nu och få tända ljus tvätta gariner och hänga upp fint och göra mysigt. 
 
 
 
 
Denna bild bjuder jag på idag och den gillar jag för jag tycker att skyltar från en annan tidsepokär så vackra.
Tog denna bild i ystads nu i sommras.


Kommentarer
Therese - Sockenvägens Söta

Jätte läckert foto, jag gillar också sådana skyltar :-D Och ang städning, precis så är det, ibland det roligaste ma ngör och i bland en pina... Oftast det senare dock för mig ;-D Tack snälla du för din kommentar hos mig, värmde! KRAM

2012-09-07 @ 07:36:25
URL: http://lurans.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0