Härlig höst kväll....

Det var det ju inte i går kväll... Men för ett par dagar sedan var det ljuvligt .Jag passade på att tända en massa ljus på altanen så klart och lyckades föreviga det med lite foton.
Har kommit på att jag har ju så många ggr tänkt att så fint det skulle bli på bild ....Men så glömmer jag bort det.
Just ja höll på att glömma... Jag har blivit biten av en spindel!!! Så vidrigt det va för det va verkligen ett överasknings moment.
 
Jag skulle sätta på mig mina byxor.... Så jag fick i ena benet och i med andra.. Då känner jag någe trådigt och tänker att det är en tråd.
Men ... Så drar jag itråden och känner hur det sticker till. Då är tanken att det är nån vasst på tråden.
När jag sedan tar av mig byxorna i lugn och ro.... ingen panik här inte.Så ser jag att det är en MOSAD SPINDEL!!!!! Paniken är ett faktum och att j


ag har blivit biten med. Min stackars man blir ju helt lamslagen och bara står och säger lungt "hur går det" ..... 
En sak är säker att jag kollar efter detta.....
 
 


Kommentarer
Åsa

vilka mysiga ljusbilder :-)...men fy vad äckligt att bli biten av en spindel...blä...förstår att du kollar lite extra när du tar på dig kläderna , det skulle jag också göra..
kram Åsa

2012-09-13 @ 08:38:51
URL: http://livetsvackrating.blogg.se
Inger Maryissa

Kan tänka mig ni hade en härlig höstkväll.
men oj....att du blev biten av en spindel....inte visste jag att de fanns Svenska spindlar som kunde bitas.
Jag ryser... och jag skulle också få panik...
kram

2012-09-13 @ 13:43:53
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Petra

Vilka mysiga foton du tagit, gillar verkligen ljusen i kopparna, så sött!
Men usch för att bli biten av en spindel.. =(
Jag hade förmodligen skrikit högt..
Hoppas du får en mycket lugnare fredag! =)
Kram Petra

2012-09-14 @ 05:03:00
URL: http://torpliv.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0