Ny varning....

Då var det höst igen och jag sitter och kollar på tv4 och dom varnar för nå nytt virus.
2 konstaterade fall varav en har avlidit och den andra vårdas på sjukhus i London.
Nä går inte  gå och va rädd för en massa smitta utan tänka sunt förnuft.
Vad  jag har förstått så är typ tvätta händerna och bufeer när man äter ute 2 av grejerna man kan minska ner smittan.
 
Nu sa dom just att vi kan ta det hyfsat lungt ... Ja då planerar vi för dagen istället.
 
Ikväll ska vi på hockey jag och mannen och jag ska försöka häva min allergiska reaktion..
Giorde en jätte god paprika gryta i går och idag ser jag ut som om jag har fyllt i mina läppar med jätte mycket gojs.  Nån som har någe tips???? hur man får den det???
 
 


Kommentarer
Gardenhouse

Men fy vad besvärligt och inte har jag nåt råd att ge heller :(
Fy sjutton för sjukdomar...
Ha det kul på hockeyn!
Kram Sussi

2012-09-26 @ 12:27:40
URL: http://www.gardenhouse.blogg.se
Sus

Nelmen fyyyy...hoppas du fått bukt med det!
Någon virutelakhet vill vi inte heller ha, eller hur!

Kraaaaaaam

2012-09-26 @ 18:01:15
URL: http://blomtoken.blogg.se
Vita drömmar och choklad

Hoppsan, nä tyvärr har jag inget råd att komma med.

Hoppas ni får en trevlig kväll trots allt!
Kram Milla

2012-09-26 @ 22:13:53
URL: http://vitadrommarochoklad.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0