Tillfällig formsvacka.

Gårdagen vart inte alls så bra och den kommer att forma framtiden på ett helt annat sätt än tidigare.
Det jag inte insåg igår som jag har kommit till insikt med idag är att det är nog nå bra att det händer nu.
Men det är väl så när nåt händer så där plötsligt så att man inte riktigt hänger med . 
Måste erkänna att när jag va yngre så va det just det där plötsliga som va så spännande och jag nästan strävade efter det.
Nu när man är 36 år är det inte lika spännande längre ...(TANT??) Ja kanske jag är en tant nu....
 
 
Nä åter till en ljuvlig fredag. Var det nån som såg SVERIGE BAKAR ??? Jag såg det och gillade programmet .
Så idag ska jag ha en lite egen sverige baka med bara mig själv . Nu ska jag jaga tårtrecept.
 
Så om du har ett bra mumsigt recept så hör av dig .
kram.


Kommentarer
Therese - Sockenvägens Söta

Nääää jag MISSADE sverige bakar, får se om det går i repris, jag som var så inställd på att se det :-/ Typiskt! Å ja, efter att försökt sätta upp ljusslinga utan vantar i 20-gradig kyla så föredrar jag att göra det redan nu, så behöver man bara plugga in kontakten sedan då det är dags... KRAMIS

2012-09-21 @ 13:23:25
URL: http://lurans.blogg.se
Sus

Hoppas du hittade styrkan jag läste om att du letade så efter!!!

Missade programmet men det ska jag inte göra om :)

Fredagsvilekraaaaaam

2012-09-21 @ 20:49:50
URL: http://blomtoken.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0