Vågar jag Eller inte.

Att våga ta seteget här på bloggen och våga berätta personliga saker är ju inte alldeles lätt. Många ggr fastnar orden på vägen och blir liggandes.
Idag är en sådan dag som ger tid för lite eftertanke ... Men det är ju vad jag känner ....Det är ju inte samma sak som det ni vill läsa om.
Jag har ju som sagt min familj och i den finns ju lilleman som har ett handikapp och vi älskar ju han överalt annat på denna jord.
Ivårat liv är vi på väg in i en ny fas som jag så småning om kommer att dela med mig  om när vi själva har vant oss.
Jag kommer inte vara hur personlig som helst men så där lagom. Har sett att det är många bloggar som håller ett avstånd och det är nog klokt att göra det. 
Vem blir lycklig av att läsa om jag har varit i luven på min man eller sådana saker som kanske inte är ett dugg intresant.
Hur som helst innan vi blir för allvarliga så är det dax att slänga in en bild som denna gång är  om giord i telefonen
men som vart ganska fin ändå.
 
En av gluggarna på Glimminge hus.
 
 
 


Kommentarer
Hanna

Fin blogg du har också, roligt att få titta in.
Jag förstår av det du skriver är själv inte heller personlig på min blogg, men skulle kunna tänka att vi har en del gemensamt, vi har en lillkille här hos oss...
Hanna

2012-09-08 @ 15:54:41
URL: http://blommorifonstret.blogspot.com
Gardenhouse

Ja det gäller ju att bara dela med sig av det man vill...
Lilleman och andra Lilleman och lilletjej de är ju så underbara och helt ärliga, en underbar vänskap :)
Kram Sussi

2012-09-08 @ 20:47:24
URL: http://www.gardenhouse.blogg.se
Lissen


Jsg känner samma sak att lite delar man med sig, men annat blir så himlans personligt.

Berätta det du känner att du vill. Om lilleman eller annat

Ha en fin helg. // Lissen

2012-09-08 @ 20:55:56
URL: http://lissento.blogg.se
Nina Liljedahl

Tack för dina fina ord! De värmde minsan :-)

Ja det är svårt att veta hur personlig man ska vara på bloggen. Ibland vill man vara riktigt personlig och ibland inte. Man får väl helt enkelt göra som man känner för tillfället.

2012-09-09 @ 00:44:44
URL: http://stallskogalund.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0