Bebisdoft och rosa rosor....

Våren står för dörren och våran lilla prins är här och jag är på bättringsvägen så det känns sååååå skönt. 
Fatttar fortfarande inte att det är sant att han är här . 
Fina blommor har vi fått och jag fick rosor av en av mina barndomsvänner och jag vart så glad för dom är verkligen jätte fina . 
Mor och barn bukett fick vi med och den är fotad och förevigad.
Dagen till ära så vart det en liten promenad och det kändes så skönt att soeln lös och fåglarna kvittrade och där i all lycka befinner man sig . 
Blir även lite andra inredningsbilder som jag delar med mig av ...



Kommentarer
Inger Maryissa

Fin tid på året er lilla bebis blev född
och skönt att du mår bättre nu
Jätte-fin barn och mor bukett
kramar

2013-04-09 @ 14:57:00
URL: http://ingermaryissa.bloggo.nu/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0