Ny hobby....

Tänk att en servett och lite limm kan va så kul... Ja våran lilla Elliott måste ju ha nån stans att förvara sina nappar och jag har kollat efter någe som jag tycker passar men inte hittat någe . 
Så va jag in på panduro och då kom jag ju på att jag gör ju en gen ask att ha nappar i . 
Sagt och giort så vart det en rund ask med prickar på i grönt och vitt.  Så nu kommer det bli decupage göra här hemma i långa rader. 
 
Annars så händer det saker som jag inte tänker ta upp här på bloggen men skulle jag helt bara försvinna så har jag inte orken att blogga för tillfället. Jag vet att livet inte alltid visar sig från sin bästa sida och det gör den verkigen inte nu . Men jag vet åxå att jag måste igenom det . Hur det kan från den a en sekunden till den andra bara ställas på ända.... Nä jag ska tänka positivt och det ska greja sig . 
 
Bjuder på en liten bild med . 


Kommentarer
Eva

Vad fint! :-)
Jag gillar också att hålla på med decupage.

2013-04-28 @ 17:17:56
URL: http://detspokar.blogg.se
Nina Liljedahl

Decoupage är min nya hobby :-) MEN, det blir så "skrynkligt", blir det så för dig med?
Jag har mest decouperat på ljuslykteglas från IKEAs doftljus, men även på ett par glasslådor. Jag skulle vilja ha ett slätt resultat, hur får man det?

2013-05-14 @ 20:08:53
URL: http://stallskogalund.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0