Våren är seeeg.... Men det är jag med .

Våren låter vänta på sig och kylan hänger i. Men jag är lika seg jag så det är bara att tvätta vårkläder och fixa så är allt klart när värmen slår till.
Lilleman är i väg till sjukhuset med pappa och jag och bebben är hemma . Premiär tur att ta varsitt barn och det är skillnad på att bara ha ett barn med sig i stället för 2 . Lilleman är ju inte gåendes utan sittar ju i sin rullstol så det blir lite meck när vi ska i väg. 
Att våren är på g ser jag tydligt på mina skott jag har planterat och få dom att överleva tills dom går att plantera ut... Ja hoppas att dom inte ger upp innan .
Så denna dag blir till att hämta kraft och ork till den stundande vårvärmen . 
Har man inte nån ytterkruka så fixar man en...
 
Snart när vintern är slut är det även slut på hockeyn....Men den kommer åter i maj. Hm här hemma råder det delade meningar om hur bra det är ... hihihih. 
Jag längtar iallfall till jag ser hundkexen blomma igen . och inte en kall ishall.


Kommentarer
soffie

va roligt med hockey men nu vill vi ha varmt å skönt va fin bild på hundkexet:) svar: va kul med en liten sladdis jag har 3 barn de är 8 (blir 9 i sep) 18 ,19 ( blir 20 i sep) det är verkligen roligt att få en liten då man har lite äldre barn kramen

2013-04-24 @ 20:03:36
URL: http://soffie69.blogg.se
Therese - Sockenvägens Söta

Åh så mysigt det ser ut med gröna skott och hundkex, här måste jag åka iväg till plantskola å köpa massa grönt så snart det blir varmt nog ute, får nog vänta till slutet av maj är jag rädd... KRAM

2013-04-25 @ 10:27:54
URL: http://lurans.blogg.se
Gardenhouse

Ja det är härliga tider nu om än lite kalla än så länge...
Jag håller med den av er som tycker att hockeyn kan ligga på is sålänge ;)
Kram Sussi

2013-04-25 @ 16:03:30
URL: http://www.gardenhouse.blogg.se
soffie

kikar in å önskar dej en mysig kväll

2013-04-25 @ 21:13:19
URL: http://soffie69.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0