Våren på paus igen ...

Det är ju svinkallt ute och mina promenader går om intet i den fina vårsolen ... Men den som väntar på någe gott....
Våren kan vänta på sig så hinner jag själv med lite mera . Alla växer och mår bra och lilleman har vart till tandläkaren i veckan och han är såå duktig när han är där så jag blir stolt som en tupp. 
Lillebror hans äter och sover som han sig bör  och håller oss andra vaken på natten .
Fick fina presenter till han i går och bla en mailleg kanin så söt . Tänk att man har nästan saknat detta bebis fix fast man inte visste om det . 
Men på inredningfronten så planeras ute platsen som bäst nu och jag jagar bord och grejar.
 
Nu åter till min lugna vardag. 
 
Snart så blommar nog dessa små varelser ...Hoppas jag ..
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0