Här ska det fixas till lilla bebisen...

Nu börjar jag vilja köpa grejer och fixa och dona l till våran lilla Elliott.
Jag känner min lilla bebis nu och vet vad han gillar och inte gillar och då vet jag åxå vad som saknas... 
Nämligen nåt att sitta i på dagarna och mera leksaker och ett varmt täcke och en filt till. Kläder i stl 68 och 74.
Risken att jag köper en massa jag inte behöver är väldigt liten och det är nåt jag har lärt mig efter 2 barn.
Han är ju så frammåt så vi blir chockade här hemma varje dag . 
 Denna lilla fina mask har fått en ny plats i hallen ... Eller ansikte ... Få saker som ser så harmoniskt ut som dessa buddor ,.


Kommentarer
soffie

härligt med er lille kille :)
å vad fin den är den masken..,
du kan maila mej på [email protected] så skickar du kontonummret,
jo du din bloggadress kommer inte med då du skriver hos mej:) jag får se till att spara din bloggadress så jag kommer ihådg den..

2013-08-19 @ 21:53:01
URL: http://soffie69.blogg.se
Anette& Dick

Härligt med en liten bebis att pyssla om.
Fin färg på masken!
Kram Anette

2013-08-20 @ 08:35:08
URL: http://sekelskiftesdrom.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0