Så grymt BESVIKEN!

BESVIKEN  arg och lessen över hur nån kan sno en jacka från en döv och multihandikappad kille på 13 år !!!!
Hur i helvete rent ut sagt är folk funtade...
Nu har jag i 1 veckas tid efterlyst lillemans polarn och pyret jacka som är marinblå och fin och han älskade sin jacka . 
Jag märker när min tuffing är stolt över plagg han bär . När jag tecknade fin när han hade den på sig så vart han så glad. 
Jag skickade med den till hans korttis för att han skullke få ha den om det  vart  halvdåligt väder. 
Hem kommer lilleman utan jacka !!! ingen har helt plötsligt sett jackan!!
Det va med tungt hjärta jag fick skicka i väg han till skolan utan jacka . Han pekade där jackan brukar hänga ... Men det va ju tomt . 
Han pekade igen och lät lite argare denna gång... Men fortfarande tomt . 
Hur ska jag kunna förklara för han att jackan är borta??? Nä jag blir tvungen att slänga ut n700 kr till på en Ny....
Kan nån tala om för mig hur man kan leva med sig själv  när man snor från ett barn som dessutom inte kan försvara sin egen jacka ens . .....


Kommentarer
Inger Maryissa

Nämen....så trist...att någon snott lillemans jacka
och kan tänka mig du är upprörd och ledsen...
förstår heller inte hur någon kan göra så
kram

2013-08-21 @ 22:26:59
URL: http://ingermaryissa.bloggo.nu/
Therese Bjärstig

Fy fasiken så lågt och dåligt, fttar fustrationen å besvikelsen!!!! KRAMAR

2013-08-24 @ 19:43:24
URL: http://lurans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0