Andra advent

Andra advent och lite snö... 
Nu är det inte många dagar kvar på detta året och lika skänt är det ... iallfall just nu . 
När det krånglar då vill jag alltid hitta en lösning så fort som möjligt och få börja må bra igen . Så även denna gång vill jag ha det på det viset . 
Bilen har brakat datorn har brakat... Lilleman blir inte bättre och den som skulle laga bilden hörde inte av sig . Vill tydligen inte fixa den . Så idag blir det till att jaga rätt på en mekaniker... 
Nä detta löser sig det vet jag ju .. 
Nu ska jag städa fint . 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0