hallelulia moment ???

Då var det mitt i veckan igen och jag sitter här och har sådan energi.... Not .
Men det är ingen dålig sak att inte ha det just nu när kl ändå är så pass sent .
 
Bilen är äntligen klar( 1 av 2... ) Det kändes skönt att få gnälla av sig lite och det gör susen med humöret. 
Har hört talas om en kalkfärg från island??? hittade den på nordljus.net  hm nån som vet ?? 
från det ena til det andra kan jag rekomen dera en ny web butik att kika in i 
 
www.kotini.se  inredning och fina detaljer. 
 
Tänkte på någe idag som jag läste att få höra en positiv sak om dagen kan va det som gör en framgång till va den är .
Har man stöd och människor runt en som stöttar då är man rik .  Insikten kom till mig under min fina promenad . 
Nu blir det te med svartvinbärssmak.
mitt nya expriment... tänkte få lite knopp i ndetta fina ris . 
 


Kommentarer
ansepanse

visst mår alla bra av att få höra positiva saker, negativa drar ner människan, jo, jag pratar av egen erfarenhet
vackert med blåbärsris, jag har lyckats med att få dem i blom men då har det varit mot vårsidan
ha det bra
kramar

2013-12-12 @ 11:07:31
URL: http://kinaguld.blogg.se
ansepanse

Sv: tack snälla vännen, de finns men jag försöker att hålla dem därborta i periferin, jag har lärt mig det för att må gott
sänder dig varma kramar också <3

2013-12-12 @ 11:38:12
URL: http://kinaguld.blogg.se
Therese Bjärstig

Så fitn emd blåbärsris inne så där, kommer säkert att knoppa å blomma, mitt brukar göra det! :-D KRAM

2013-12-12 @ 14:25:04
URL: http://lurans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0