Måtte nya året bli toppen ...

Jag försöker verkligen så mycket det går att se alla , höra alla och ge och ge... Men min ork tryter... Jag blir ilsken och lessen.. sur och tvär. Det va ju inte så det skulle bli. 
Älsta sonen kom hem i går och berätta de att hans bil har brakat .. inga bromasar. Bromasar måste ju va bland det vikitgaste på en bil . Så i dag är det skytte trafik bokstavligen in yill bil mecken . 
Då är det ju bra om man håller god min och inte blir sur och tvär....
Men det är bara att ta nya tag och ge lite till . Detta måste ju gå hur svårt ska det va ??? 
Liellamn har jukl fest idag och vi kan inte gå... för vi har ingen bil och jag har ont i halsen . Då får man inte komma till lillemans skola . Infektionsrisken är för stor . 
Men jag är övertygad om att han har det bra ändå. 
 
Nu är det slut på gnällandet och jag ska rensa ur dvder... och ge till dom som bättre behöver dom . 
Jg undrar hur det va att fira jul i detta gammla kök????
 
 


Kommentarer
Marie

Livet är minsann inte alltid lätt ska gudarna veta...
Men huvudsaken är att man gör så gott man kan =)

Önskar dig en fin vecka!
Ett fång varma styrke kramar till dig!
Marie

2013-12-10 @ 15:14:10
URL: http://mariemarang.blogspot.com
soffie

typiskt att det blir så där när man har tänkt att gå på något man vill, hoppas nu sonen får ordning på bilen och att du kryar på dej från halsontet!kram

2013-12-10 @ 20:17:39
URL: http://soffie69.blogg.se
Therese Bjärstig

Gnäll på" Det behöver man ibland... å biltrubbel kan ajg relatera till då jag är utan bil sedan igår, den är på verkstan trots att den i princip är ny, trist :-( KRAM!

2013-12-10 @ 20:34:02
URL: http://lurans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0