Ris och ros och snart jul.

Ja då rosen i rabatten blommar nästan ... ja jul rosen och den vanliga rosen.
Riset inne finns det hopp om att få att blomma . Detta lilla kan jag glädja mig åt .
Har tittat och lyssnat på radiohjälpen idag och jag måste ge kudjo allor??? stavas???
en stor eloge för att han är ju bara så rolig och verkar vara en himmla genuint trevlig och snäll människa . 
JAG är åxå väldigt tacksam att jag förlöste i sverige ... hade jag tappat 1/5 liter blod på sju minuter i ett uland...
Då hade dessa rader inte blivit skrivna . 
Som tur var så börjar ju min egen kropp nu efter 7 månader att produsera eget blod igen . 
Men nu till nå roligare och det är att  om 2 veckor så är det ju jul... evigt tjatande men så är det .
ny år och wn himmla massa helger efter det ... 
Så här såg det ut 2011.... på nyårsafton...
 


Kommentarer
Soffie

Oj vad snö det var då...ja tänk vad många som dör i förlossningar i i länder både mammor och bebisar , vad bra att du. Nu kan producera blod igen har du fått blod fram tills nu eller hur funkar det? Kramen

2013-12-12 @ 21:54:30
URL: http://soffie69.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0