En bra början .

Jag lovade ju att bli mer positiv och hjälpsam och att det skulle kännas så mycket bättre för mig . 
Det gav utdelning på en gång kan jag säga och att hjälpa en annan människa är som balsam för själen . 
Att se att man kan göra nåt litet som är större för den som får hjälpen är någe drivande. 
 
Veckan som kommer kan bli lite halv tuff men inget som inte går att genomföra. Testet hos barnmorskan sist gick så där ...Extra koller och lite pyssel och ett positivt tänkande från mig så kan det nog gå vägen .
Under helgen nu så måste jag sammla kraft och ork. Då menar jag bokstavligen ork för jag är nog så orkeslös just nu så det går inte att beskriva i ord. Kanske har blivit biten av en sömnfluga???
Nu mina vänner är det vila ... på mitt lilla shema ...
 
önskar alla en super trevlig lördag.
 
 


Kommentarer
Amanda

Man kan inte vara på topp jämt. Hoppas du får tillbaka energin snart igen!
Älskar dina positiva inställning! Hur tufft ni än har det tycker jag aldrig att du klagar.
Vila så gott du kan! Kram

2013-01-05 @ 16:54:35
URL: http://creyla.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0