Ska det va så ska det va .

Det får inte va bra nå längre sträcka inte och nu gnäller jag !!! Eller säger som det känns iallfall. 
Livet visar sig inte från den bästa sidan just nu och jag vet inte riktigt hur jag ska förhålla mig till gravdiabetes och andra tunga saker. 
Stundtals vill jag ge upp för att jag har verkligen kämpat.... Men så vaknar nåt inom mig och säger att jag inte bara kan ge upp.
Hur hanterar man lögner från nära och kära och varför blir det lögner???Kanske ska jag ta avstånd fast jag är sårad. Imorgon får det bli bättre inlägg....
over and out.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0