En dag till att lägga till handlingarna

Eller så kan man ju slå klackarna i taket och fira ordentligt... Nä här hemma idag blir det väldigt stillsamt. Mannen min har hitils inte grattat mig så kanslke har han glömt . 
Det skulle ju inte vara den första mannen i värdshistorien som har glömt, men det kanske kommer . 
En dag äldre eller är det ett år äldre kanske det ska va fast det känns inte som om jag blir äldre direkt . 
 
 
Hur som helst så Hoppas jag på en lugn födelsedag med mycket vila . 
Budda står ju för så mycket men en av dom är ju just lugn och ro.... 
 


Kommentarer
Annika

Hipp hurra för dig i dag. Grattis. Dessutom grattis till er bröllops dag. Hoppas att du fick en lugn och fin dag men ändå tårta och nån liten blomma kanske.
Sommar kram

2013-07-15 @ 19:10:01
URL: http://badtant.bloggo.nu
ansepanse

GRATTIS vännen <3
jag fyller också snart år, om några dagar faktiskt
Sv: visst var det tur att det inte hände värre saker men vad jag tänkt på är ju att mannen nu vet var mamma bor och att hon dessutom bor där ensam, mamma är lite rädd men vi får hoppas att det går över
bamsekramar på din födelsedag <3

2013-07-15 @ 19:45:26
URL: http://kinaguld.blogg.se
Inger Maryissa

Jätte-stort GRATTIS till dig på din födelsedag
och med en stor kram
och hoppas du fick en fin dag

2013-07-15 @ 22:40:07
URL: http://ingermaryissa.bloggo.nu/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0