Fredag .

Dagen börjafde tidigt för mig i dag ... Men jag la mig en stund för att orka hela dagen . 
Elliott har redan vart ute på promenad och jag hoppas på att vi hinner med en hel del idag . 
När jag tittade på ernst i går kväll och han pratade om speglar ,så komjag på att jag har ju en ram som jag ska ta tag i. Den ska ju målas och i med nytt spegelglas.
Men nu mina vänner så ska jag ta en liten Elliott som har vaknat och är hungrig.
Önskar alla en toppen dag .
Trot eller ej men mina löjnadshjärtan blommar nu.. hm brukar vara tidigare. Men jag klagar inte .
 


Kommentarer
TantGlad

Löjtnanshjärta är en fin perenn.
Det är kul när man ser på nåt program och så blir man lite inspererad. Lite aha kännsla liksom.
Ha en fortsatt fin helg nu!
Kraaaam från mig!

2013-07-12 @ 19:29:21
URL: http://TantGlad.bloggo.nu
Min plats i solen

Löjtnanshjärtan är så fina. Påminner om mormor och morfars trädgård och barndomen. :)

När vi såg Ernst igår sa maken: "Tror du att Ernst är den som kommer göra spegelväggen populär igen?". Tja, är det någon så är det nog Ernst. ;)

Ha en trevlig helg!

Kram Lotta

2013-07-13 @ 00:31:04
URL: http://minplatsisolen.blogspot.com
Annika

Nu får du njuta av din fina Löjtnanshjärta lite längre. Hoppas att du haft en skön helg. Kram.

2013-07-14 @ 22:16:15
URL: http://www.badtant.bloggo.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0