Nya promenader och härliga vyer...

Vå går ju promenader varje dag och bland blir det nästan enformigt med samma rutt varje dag .
Men har man kameran med sig så ser man allt med lite nya ögon . 
Ett spindelnät vart helt plötsligt vackert och hjortar så fina .En väldigt konstig blomma stod ensam så ståtlig och en ek så stor och gammal att man önskar att den kunde tala . Kanske den kunnat tala om berättelser om knektar och kungar och säker om en och annan piga . 
Jag vet att Bellman rörde sig i dessa trakter när det begav sig.. Kanske har han lutat sig mot den stora stammen och sjungit en bit. 
Ja ni hör ju vilka fantasier jag har när jag går mina promenader med lilla Elliott ,lilleman och mannen min.
 
 


Kommentarer
Inger Maryissa

det är jätte-mysigt att promenera runt i naturen tillsammans med sin kamera
Och ja, visst är det så att med kameran så ser man allt med lite nya ögon
Så fina foton !
Och ja, ekar kan bli väldigt gamla och om de kunde tala, de skulle ha mycket att berätta om tider som varit
Kram

2013-07-13 @ 17:06:42
URL: http://ingermaryissa.bloggo.nu/
Soffie

Å vad härlig promenad du fick så mycket vackert,

2013-07-14 @ 23:43:06
URL: http://soffie69.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0