Skymning i juli... Så vackert .

När himmlen är som vackrast på kvällen i skymningen ..Då är det en fröjd att hinna ta bilder på det vackra.
För 2 dagar sedan var det en sådan kväll. Himmlen vart rosa och det va som någon hade målat på molnen med en rosa bubbelgumsfärg.
Fram med kameran fort och ta lite bilder. Senare när mörkret föll så tände jag mitt ljus klot som jag fick av min mamma för ett tag sedan och som jag lovade att ta kort på och visa. 
 
Nu är det bilder på den och det finns 2 st till och dom är till salu för 300 st . För vidare information så kontakta mig här på bloggen eller maila mig på [email protected]
 
 
Det har ju stått lite stilla här på bloggen för att jag har verkligen inte haft tid ... Men nu hoppas jag på att det ska bli lite mera tid . 
 


Kommentarer
Ett rött monogram

Så fina foton, jättevacker himmel.
Och ljuskloten var fina.
Kramar
AnnaMaria

2013-07-21 @ 09:24:35
URL: http://ettrottmonogram.blogspot.se
Inger Maryissa

Så vackra skymmnings-foton !
solnedgångar kan vara bedövande vackra
kram

2013-07-21 @ 16:38:35
URL: http://ingermaryissa.bloggo.nu/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0