1juni

Tänk att i dag är det en riktig sommar månad...... Syrenerna blommar och solen värmer gott .
Myggor på kvällen och svalor som flyger ut och in i sina bon. Promenader på kvällarna och grillning till middag.
Listan kan göras lång över vad som är sommar. Min lista är lätt .... tre saker. Syrener , Grillning , Sol .
Ska fota sommar bilder idag så det kommer mera sommar bilder .
 
Även om det är sommar och jag är mamma på nytt och livet ska visa sig från sin ljusaste sida så har det vart lite halv tufft ett tag.. Försöker att det inte ska få skina genom här i bloggen . Men vill samtidigt inte försköna allt och göra den till nåt som den inte är . 
Lagom till Elliott var 1 månad så hände det lite saker som giorde att hela min vardag höll på att slås i spillror och jag va inte helt ok sen förlossningen heller så det vart och är mellan varven rätt så tufft.
När man står mitt i livet och ska va som lyckligast... Och man bara inte är det ! Vad gör man?? Hur tar man sig till den lilla gläntan med all lycka???
Jag håller på att som bäst leta efter den lilla stig som jag vet finns där och hålla mig på den. 
Vissa dagar går det så himmla bra . Andra dagar är det lite snårigt...
Oj nu när jag tittar på kl är den ju super tidigt... och jag sitter här.. Ja kan ju bero på att det är den enda lediga egna tid jag har på dygnet. Men... den är just bara min egna tid åxå.
En del av den vy som möter mig när jag går längs vattnet.


Kommentarer
TantGlad

Min lista ser åkso ut som din. Visst är det skönt att det är första juni.
Sån fridfull Bild.
Det här med Lycka är intressant. Den ser så olika ut för alla. Men min Lycka är rätt jordnära av sig och prylar är jag inte intresserad av. Mångavblir ju lyckligare av att köpa massa saker. Jag kan bli lycklig en vacker sommarmorgon när Solen lyser fint och fåglsrna kvittrar och stranden väntar.
Ha nu en jättefin dag. Kram från mig

2013-06-01 @ 07:46:50
URL: http://TantGlad.bloggo.nu
Pernilla

Tror du, du hittar din glänta? Jag tror livet är att vandra på stigarna och leta. Att upptäcka att gläntans lugn kanske inte är det roligaste eller det man trodde var lycka. Att övervinna hinder och se det lilla och nya i livet kanske är det som är "lycka"?

Men jag lovar dej, det ordnar sig. Det gör det alltid.
/P

ansepanse

du letar ju redan och jag är säker om att du kommer att finna din glänta av lycka, livet är ju sådant att ibland kommer något som helt slår undan marken under en men sedan inser man att man kan gå vidare och att man kan hitta lyckans och glädjens glänta
ha det så bra det bara går <3
kramar <3

2013-06-01 @ 10:35:55
URL: http://kinaguld.blogg.se
Therese Bjärstig

KRAMAR om hårt <3 Du hittar din stig, det hoppas och tror jag, å livet ÄR inte rosenrött jämt, riktigt jävligt emellanåt... men det bruakr reda sig <3 KRAM

2013-06-02 @ 15:54:22
URL: http://lurans.blogg.se/
soffie

mmm va vackert det är verkligen underbart nu hoppas det fortsätter hela sommaren...livet är verkligen inte lätt alla gånger, kramen goa du

2013-06-02 @ 21:02:47
URL: http://soffie69.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0