Lycka

Lycka vart det för en vän i dag . Hon klarade körkortet och jag är glad för hennes skull .
Hon börjar ett nytt liv med flytt och allt va det nu är och det är lite så jag hoppas att en dag själv få känna . 
Nu låter det kanske som avundsjuka ... Men det är snarare en sporre att se till att få göra det där man länge velat. 
Just nu går det kanske lite trögt med tanke på att bilen total kracade för 2 månader sedan och det vart en vansinnigt dyr historia att fixa den... 
Men jag vill inte riktigt se det jätte dystra utan det som är bra . Skåne och österlen står på tur och jag kommer att längta ännu mera än vad jag redan gör . 
Gnalöv bb ska vi till och det är toppen att bo där kan varmt rekomendera detta ställe . 
Nu ska jag ta mig an lilleman som är så lessen idag så det liknar ingenting . 
Snart är jag där igen ....
 


Kommentarer
TantGlad

Så kul att klara körkortet och GRATTIS till henne.
Man får ha tankar ibland.
Lilleman då. Inte roligt att vara ledsen inte. Vi hoppas det blir bättre.
Kramar från mig!

2013-06-27 @ 19:29:28
URL: http://TantGlad.bloggo.nu
ansepanse

det låter bra, det där med din vän :)
vad härligt med semester på Österlen
hoppas Lilleman blev glad igen
kramar

2013-06-27 @ 19:31:49
URL: http://kinaguld.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0