Måndag mitt i sommaren

Kl är inte mera än 4.39 och jag har vart vaken ett tag och njuter den fina morgonen .Om ett par timmar är jag toktrött men det är då det nu är nu. 
Det är nån fin fågel som sjunger så fint och den sjöng i går kväll med . Kanske är det näktergalen ...
 
Måndagar kanske inte brukar kännas så bra men för mig är det bra med en måndag . En ny vecka och en ny chans att få det lite bättre och att bara få ha det bra . 
Nu ska jag njuta av en tidig frukosst och  kolla runt bland alla fina bloggar och få inspration....
Önskar alla en härlig måndag...
Föresten vilken dag i veckan gillar ni bäst???
Bild från förra sommaren ... Men snart är jag på denna strand igen. Favoriten en varm sommar dag.
När man är kaffesugen . 
 
 
 


Kommentarer
ulrika

Hej!!!!!Visst stämmer det,ny vecka nya utmaningar.;)Ha en fin vecka.Tack för dina värmande ord inne hos mig.Kraaaaaaaaam på dig!!!Ulrika

2013-06-17 @ 09:05:47
URL: http://alskadepion.blogspot.com
Annika

Hej. Vad härligt att du njuter trots att klockan inte var mer.Men sommar morgnar är underbara. Tror att Torsdag är en rätt så bra dag för då är det Fredag dagen efter och sen helg. Ha det så bra du bara kan.

2013-06-17 @ 20:17:35
URL: http://www.badtant.bloggo.nu
MissStorm

Härligt med sommarmorgon. Bra att du kan njuta trots att klockan inte var mer!

Jag gillar lördagar eftersom vi är lediga tillsammans då och hela söndagen fortfarande återstår.

2013-06-18 @ 00:53:33
URL: http://Missstorm.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0