Smycken.

Halsband och armband och örhängen . 
 
Halsband  120 kr 
Armband  80kr 
Örhängen  50kr
 
Vid intresse så maila mig på [email protected] 
Kommer att lägga ut nya smycken efter tillverkning. 
Halsband vit budda och halsband turkost hjärta.

Turkosa armband  . Armband döskalle ,Armband hjärta "made for you" , Armband turkost hjärta.
Armband Rosen kvarts m Hjärta strass . Armband Rosenkvarts m Hjärta Silverkula.
Berlocker 20 kr. st. Vid köp av 1 . Vid köp av fler 10 kr st. 
Armband Döskalle svart ,Armband peace ,Armband black.
Armband Svart m turkost Hjärta, Armband Svarta dörskallar Black.
Örhängen Disco.
örhängen turkos Halvädelsten.
Berlocker Vid köp av 1 . 20kr Vidköp av flera 10kr.
Armband vit dö skalle.
 
Vid intresse så maila mig på [email protected] 
eller lämmna en kommentar för vidare kontakt . 
 
 
 
 

 
 


Kommentarer
Soffie

Hej!
Å vad mycket fint,jag är intresserad av buddhahalsbandet maila mig på [email protected] kram soffie

2013-06-12 @ 22:52:09
URL: http://soffie69.blogg.se
Hanna Karlsson

Fina smycken!

2013-06-13 @ 06:28:09
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Gardenhouse

Så snyggt du gör!
Härliga smycken inför sommaren :)
Kram Sussi

2013-06-13 @ 10:30:50
URL: http://www.gardenhouse.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0