Solen tog en paus.

Solen skiner inte när jag stiger upp denna morgon.  Min tidiga morgon promenad byttes ut mot sömn...
Efter flera nätter med Elliott vaken var det min tur att få sova .
Måndagen tar vi tag i som alla andra dagar .. DVS förutsättningslöst.... Denna måndag ska bli lika bra som om det vore fredag. 
 
Fick besök i går och mysig fika vart det .. Sålde armband och örhängen . Det är ju kul att kunna göra det i bland . 
Verkar vara himmla poppis med ugglor....
Hoppas på att kunna ta en promenad i dag med och att det inte ska regan hela tiden . Rabatterna mår visserligen väldigt bra av att det regnar. 
Önskar alla mina goa blogg vänner en härlig måndag.
Jag har lyckats få massa knoppar på min orkide... Första gången det kommer fler än 4 ..


Kommentarer
Sari

Så vackert, älskar orkidéer!

2013-06-14 @ 15:46:28
URL: http://saristyle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0