Tidiga mornar .. inte illa trots allt

Det är inte så illa att kliva upp i ottan och ta en härlig promenad. Har giort det i några dagar nu coh jag njuter varje gång. 
Ensamheten man har då är inte lika hemsk som om den skulle vara på kvällen. Ensamheten på morgonen är en frihet... idag satt jag vit vattnet och kl va inte mera än halv 6 på morgonen. Solen värmde och allt så stilla ,nästan så jag somnade där jag satt.
Den harmonin som jag fylls av räcker nästan hela dagen.
 
Förutom det så hittade jag på en öde tomt jättefin kaprifol... som ja snodde skott av och plockade blommorna.
SÅ nu önskar jag alla fina bloggare en riktigt härlig sommardag.


Kommentarer
AC

Låter riktigt härligt. Så skönt att starta en sommardag så.
Önskar dig en härlig helg
AC

2013-06-07 @ 08:17:53
URL: http://www.minadrommarshus1.blogspot.com
Soffie

Mm va härligt,jag brukar göra så då jag har semester jag går upp en timme innan de andra å tarmen en morgonpromenad så underbart, vad vacker blomma, kram

2013-06-07 @ 20:08:00
URL: http://soffie69.blogg.se
Inger Maryissa

Kan tänka mig du hade en härlig morgonpromenad, och det låter så ljuvligt
Och mysigt med Kaprifolen du hittade, de är så speciella blommor tycker jag och så fina
Kram och ha en fin helg

2013-06-08 @ 12:58:55
URL: http://ingermaryissa.bloggo.nu/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fiasdrommar

Detta är gamla ajaxens blogg i ny tappning.!Här kommer det att blandas denna vända med inredning och livet i övrigt.

RSS 2.0